De MTB afdeling van de Toerclub Goor richt zich met name op het organiseren van trainingsritten en in clubverband deelnemen aan fietstochten die door de NTFU georganiseerd worden.
In het zomerseizoen organiseert de Toerclub Goor op dit moment geen MTB ritten.
In het herfst/winterseizoen wordt door een groep leden gezamenlijk op MTB en
gravelbike tochten gefietst op de zondagochtend en op de dinsdagavond.
De dinsdagavondtraining in de winter vindt plaats in het donker. Veiligheid staat
voorop en derhalve geldt voor deze trainingen de voorwaarde dat iedereen zowel een
goede stuurlamp als een goed achterlicht heeft.

